Filmpjes! - Reisverslag uit Luoyang, China van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu Filmpjes! - Reisverslag uit Luoyang, China van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

Filmpjes!

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

28 Juli 2011 | China, Luoyang

Hoi, daar zijn we alweer. Wat een luxe een computer op je kamer. Vanmorgen heerlijk gegeten. Honey loops (chinees merk dannatuurlijk) cake, toast enz. En net even geprobeerd video's te uploaden en dat is gelukt. Er konden er maar 2 op dus vandaar dat het er niet zoveel zijn. Maarja, jullie zien het wel. Zo om kwart voor 12 uitchecken en dan opweg naar de longmen grotto.

Op de filmpjes die hieronder staan is te zien een stukje van de grote muur en een stukje van het park en meer bij het zomerpaleis.

Groetjes Kirsten, Ilja en Esmee

• 28 Juli 2011 - 06:45

Gea:

t'was net even of ik er zo zelf bij was.
    Gaaf hoor. kan niet wachten op alle foto's en verhalen als jullie wer thuis zijn. Maar voor nu nog maar GENIETEN!

Kuzzz

• 28 Juli 2011 - 07:18

Opa:

Jammer dat ik niet mee ben, geweldig wat jullie allemaal zien en hopelijk ook nog iets van leren.
    Kijk goed om je heen en maak veel foto's.

groetjes van opa

• 28 Juli 2011 - 07:26

Henk:

Hoi meiden,
    Gaaf zo'n computer in de hotelkamer.
    Ben heel benieuwd naar de rest van jullie foto en filmmateriaal.
    Veel plezier in de grotten.

• 28 Juli 2011 - 07:40

Mariska L.:

Hoi Ilja en dochters! Superleuk dat ik zo ff kan meegenieten van jullie vakantie! China staat ook zeker nog op mijn to do list! Ben benieuwd naar alle verhalen! Heel veel plezier nog! Liefs, Mariska

• 28 Juli 2011 - 13:23

Robin:

Leuk dat jullie ook filmpjes plaatsen, leeft toch wat meer dan foto's alleen. Blij dat jullie er nu toch wat luxer bij zitten dan vorig jaar in India. Hier knapt het weer nu ook eindelijk op, het regent niet meer en de temperatuur zit eindelijk weer boven de 20 graden. Veel plezier en zie jullie volgende bericht met belangstelling tegemoet. groetjes papa

• 28 Juli 2011 - 13:28

Robin:

Volgens onderstaand is er weer voldoende foto materiaal daar waar jullie nu naar toe gaan, groetjes

Altogether there are 1,352 caves, 785 niches, more than 97,000 statues of the Buddha, Bodhisativas, and Arhats, and 3,680 inscribed stone tablets along the 1-km-long cliff of Mt. Longmen on the west and Mt. Xiangshan on the east of the Yihe River south of Luoyang.

• 29 Juli 2011 - 17:21

Myrna:

Hoi meiden,
    Wij hebben weer genoten van jullie foto's en filmpjes, ga zo door ;-)