Het verhaal ....... - Reisverslag uit Suzhou, China van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu Het verhaal ....... - Reisverslag uit Suzhou, China van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

Het verhaal .......

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

01 Augustus 2011 | China, Suzhou

Hallllo

Vandaag gingen we naar een tuin. Het was super groot en je zag mega veel visjes. Maar voor dat allemaal hebben we nog een boot tocht gedaan erg mooi ;) Maar wel warm als je niet bij het raam zat (pfff)

Later gingen we naar een saaie boedha tempel. ( Linyung tempel ) maar daar zag je echt te veel boedha's XD In de middag nog een ijsje gegeten en terug naar de bus gegaan. We moesten 4 uur rijden ongeveer.

Uiteindelijk kwamen we aan int hotel waar we lkkr hebbben uitgerust en tv gekeken. later ging me moeder (Ilja, Mama, Mevrouw, mensje) een boot tocht maken door Shanghai. Maar wij bleven in het hotel en gingen naar de mc.

Ps. Papa over die parels het is echt waar hoor ze ging het open snijden voor onze neus :D

Pss. Het is ijs en ijs koud in de bus. Vriezzzz bijna dood.

Psss. Wel leuk hier hoor :D

Pssss. We zitten nu in een mooi mega groot hotel met 26 verdiepingen. wij zitten op 15 XD

Psssss. We kunnen geen foto's erop zetten.

Pssssss. Groetjes Van Mij/ ons XD

Psssssss. :D

• 01 Augustus 2011 - 12:57

Fa:

Het lijkt net alsof ik erbij ben! Super die verhalen, heel erg leuk zeg!

• 01 Augustus 2011 - 13:08

Robin:

Hoi dames, zo te zien houden jullie het prima vol. Als je straks terug bent kun je geen boedha meer zien hahaha
    Kirsten je verteld dat mama met de boot ging en jullie naar de mc. Wat is nu weer mc? Toch geen MacDonald of toch wel?? Heel veel plezier en geniet van de laatste dagen. Met de dieren gaat het allemaal prima hier, de cavia's eten de hele dag hun buikjes vol en Nina doet het nog steeds netjes op haar bak. Vandaag schijnt voor het eerst sinds jullie vertrek eindelijk de zon weer een keer en het wordt ook warmer de komende dagen, gelukkig niet zo warm als bij jullie pfff. Groetjes papa

• 01 Augustus 2011 - 14:47

Gea:

Leuke verhalen en idd net of ik erbij ben, lees jullie verslag en dat ook van mijn buuf die vlgs mij dezelfde reis doet als jullie hihihi....dus de verhalen lopen gelijk op ! Dus wie weet????

Tot gauw weer ziens en nog even genieten meiden.

Kuzzz Gea en Cats

• 01 Augustus 2011 - 16:16

Henk:

Bloedheet op de boot en yskoud in de bus?
    Wat is dat voor een land?
    Ja, ik kan me voorstellen dat je af en toe naar een rustig moment voor de tv snakt, als je in zo korte tijd zoveel bezichtigt, dat de boedha's je neus uitkomen.
    Enneh, niet te ver uit het raam hangen op 15 hoog.

Groetjezzz