busje komt zo - Reisverslag uit Omaruru, Namibië van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu busje komt zo - Reisverslag uit Omaruru, Namibië van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

busje komt zo

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

16 Juli 2013 | Namibië, Omaruru

Lekker vroeg uit de veren. Nog snel wat shoppen voordat de shuttle komt. De reis duurt slechts 4 uur. Is hier niks. Afstanden zijn enorm groot. Menden rijden als een kip zonder kop. Vandaar dat ze bidden voordat ze een dergelijke afstand overbruggen. We hebben hier al wat afgebeden. Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen. Als dat maar goed komt.
De koffers vullen zich al aardig met kados. Gisteren bij een hele bijzzondere winkel geweest met allerlui echtr maskers van verschillnde stammen met een kaartje er aan waarvoor ze werden gebruikt. Wat ben ik blij een nuchtere Hollander te zijn. Of heb ik toch dat masker nodig om mij veel gelyk en gezondheid te geven? In deze zelfde winkel voden we ook heel veel oude boeken, emblemen uit fe oorlig, soldaatjes, olifantenpoot als tafel etcetc ja ja van jagen houden ze hier wel. En zoals onze chauffeur van de week zei; God heeft de dieren voor ons gemaakt om jongen te krijgen, te eten en dus om op ze te jagen. Dus dat is hier heel normaal. Een lekkere kudu if oryx is nietv erkeerd. Lekker vlees by the way. Erg mals. Maar krokodil heb ik voor bedankt. Liever die schwarzwalder kirsch torte want hoe Duits is het hier? Nou

  • 16 Juli 2013 - 10:33

    Robin:

    Jammer voor jullie dat het bijna voorbij is. Al met al een hele bijzondere ervaring, deze vakantie lijkt mij. Wel grappig dat jullie daar gewoon aan de schnitzel, hamburger en zelfs aan de swartz walder torte zitten. Wens jullie een goede, veilige en voorspoedige burreis toe. groetjes Robin

  • 16 Juli 2013 - 10:59

    Henk:

    Nou, ik denk dat ik toch zeker ook die krokodil geprobeerd zou hebben (Geen hele natuurlijk)
    Maar ik kan me zo voorstellen dat orynx en kudu ook lekker is. (misschien wel lekkerder.)
    Met de beesten gaat alles nog steeds goed.
    Groetjes van odie en nina

  • 16 Juli 2013 - 11:19

    Jos:

    Beste Ilja,

    Leuk om over jouw avonturen te lezen in Namibië.
    Je bent nu blijkbaar op soeveniersjacht en bijna aan het einde van je reis.

    Ik mail je op de valreep eigenlijk met een bijzondere vraag...
    Ik en mijn oudste zoontje verzamelen namelijk kleine steentjes uit alle landen van de wereld.
    Namibië is echter nog een van de landen die aan onze collectie ontbreekt.

    Mocht je het leuk vinden en eraan denken, wil je voor ons beiden dan een klein keitje (1-5 cm) uit Namibië meenemen naar Nederland en t.z.t. naar ons opsturen? Daarmee maak je ons erg blij! Natuurlijk vergoed ik de verzendkosten.

    Alvast hartelijk dank voor je hulp en nog een voorspoedige (terug)reis toegewenst.

    Jos

    steentjesgezocht@hotmail.nl

  • 19 Juli 2013 - 15:34

    JOke:

    Ohhh kunnen jullie niet bijboeken?
    Tis toch helemaal super daar...
    Ben het met Henk eens... ik had ook aan de krokodil geknabbeld... haha
    Hey ladies.. tis niet anders.. terugreis gaat komen.. heel goede reis.. tot snel
    Greetzzz Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Omaruru

Omaruru Namib

Lets gooooooooo

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2013

busje komt zo

15 Juli 2013

Hamburger

14 Juli 2013

zee dagje

13 Juli 2013

desert tour

11 Juli 2013

Grooote update
Esmee, Kirsten, Ilja

Actief sinds 26 Juli 2010
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 21310

Voorgaande reizen:

08 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Thailand for dummies

29 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Omaruru Namib

12 Augustus 2012 - 02 September 2012

Olé

14 Oktober 2011 - 21 Oktober 2011

Budapest

21 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Chinaaaa

31 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: