desert tour - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu desert tour - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

desert tour

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

13 Juli 2013 | Namibië, Swakopmund

Daar zijn we weer. Even ter informatie over gister , de grote duinen kunnn elke dag zo n 2 meter verplaatsen. Alle duinn lopen en als er veel wind is kun je de weg niet ove omdat zich daar een duin gevornd heeft haha.

we hebben hier overiges nog niet echt inheense stammen gezien. Eergusteren een aantal himbas in d stad die spulletjes verkochten.

Vandaag hebben we een desert tour gedaan. We werden om 8 uur bij het hotel opgehaald en waren rond 3 uur weer terug. We hebbn best veel dieren gezieb wat je eigenlijk niet verwacht in een woestijn. En echt waanzinnig hoe deze mensen dat kunnen vindn. Hij ziet vanuit de auto wat verkleuring in het zand , springt uit de auto begint te graven en heeft ineens een gecko in zijn hand! (te zien op de foto) op de foo staat ook nog een heel grote kaneleon die van kirstens hand moct eten. Ik kreeg 2 beestjes die in mn oor beten als "oorbelleb" haha.

Donderdag hebben we afscheid genomen van d vroyw waarbij we logeren in omaruru, die is naar zuid afrika. Ze is te zien op de foto. We gaan morgen morgen met de boot het water op om te spotten naar zeehonden dolfijnen walvisseb eb pelikanen !

Wat wel even anders was hier is dat alles hie dicht was op zaterdagmiddag ! Zelfs de restaurantjes. En morgen blijkbaar ook. Gelukkig gaan w dan eerst nog varn.

Groetjes van ons :)

• 13 Juli 2013 - 23:34

Robin:

nu weet ik gelijk waarom ze gecko's heten, wat een vreemde beesten hahahaha, wel bizar dat zo'n duin zich kan verplaatsen, heel bijzonder