zee dagje - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu zee dagje - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

zee dagje

Door: kirsten leontien rienstra

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

14 Juli 2013 | Namibië, Swakopmund

Halo allemaal,
vandaag was weer een geslaagde dag. We hebben weer heel veel dieren gezjen. We gingen we een boottochtje maken in walvisbay.
Meteen toen de boottocht begon was t al leuk, er kwam een zeeleeuw op de boot! Waar we naast mochten zitten, hij ging zelfs op esmee der schoot hahahahah. Verder zagen we nog wel 4000000 zeeleeuwen. Naja het leek op zo veel.
Op de boot kwam ook nog is een pelikaan die ze gingen voeren, erg leuk!
Met nog veel vogels en zelf nog een walvis gezien was t rrn geslaagde boot tocht.
Straks nog ff pizza eten rn dan op naar dr volgrndr dag.

• 14 Juli 2013 - 19:47

Henk:

Hey dames,

kheb alles ondertussen gelezen en bekeken.
    Harstikke spannend en leuk allemaal maar eh.
    Wat doen jullie daar s'avonds?
    Wel gaaf al die zeehonden maar vooral ook de walvis en kleine hagedissoorten. Of horen gekko's en zo daar niet onder?
    Gelukkig dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben.

Groetjes

• 14 Juli 2013 - 21:56

Robin:

echt iets voor esmee om met een zeeleeuw op schoot te gaan zitten hahaha, ook dolfijnen gezien en heel misschien een walvis? wat een avontuur, geniet van jullie laatste week