Red fort en Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu Red fort en Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

Red fort en Taj Mahal

Door: Esmee & Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

05 Augustus 2010 | India, Agra

Gister na een busreis van ongeveer 7 a 8 uur (wat wel meeviel, beetje naar buiten kijken) naar het rode fort geweest. Het was erg groet en erg mooi. Weer overal al die magere honden. Die kom je overal tegen. We zitten nu in een stad waar de mensen steeds vervelender worden. Ze blijven je achtervolgen met al die zooi. Iemand liep gister mee vanaf het restaurant naar het hotel terwijl hij allang wist dat ik het niet hoefde echt vervelend.
's avonds lekker uit eten geweest in een pizzahut echt een heerlijke pizza, was ehel gezellig.

vandaag gingen we om half 6, jullie lezen het goed half 6 's morgens naar het Taj Mahal. De zonsopgang was niet zo een succes, want er was dus geen zon, namelijk wolken ervoor. De Taj Mahal was echt enorm en super mooi. binnen mochten we jammergenoeg geen foto's maken. Heel veel foto's gemaakt. we hebben alleen een probleem, het usb stickje kan niet in de computer dus de foto's komen later misschien wel morgen al, we moeten vanavond namelijk om 11 uur 11 uur met de trein.

groetjes

• 05 Augustus 2010 - 10:11

Robin:

Gelukkig dat de busreis mee viel. Wel een beetje jammer van die mensen die je van alles proberen te verkopen.Ben wel erg benieuwd naar de foto's van de Taj Mahal, zal best heel indrukwekkend zijn geweest, het is niet voor niets 1 van de wereld wonderen. Vanavond 11 hr treinen, wordt wel een erg lange reis, hoop dat het een beetje comfortabel is. Heel veel plezier verder en groetjes van jullie vader

• 05 Augustus 2010 - 19:40

Henk:

Wat is dat nu? Foto's maken waar het niet mag? Foei.
    Ben wel heel benieuwd.
    Pfff moet niet denken aan al die treinreizen.
    Vind je het trouwens raar dat ze achter die gezonde westerse vrouwen aan blijven lopen??? Kijk maar uit dat je bij andere westerlingen in de buurt blijft.
    Moet er niet aan denken dat er iets gebeurt.
    Ik kijk weer uit naar het volgende verslag. Groetjes en veel plezier verder.

• 05 Augustus 2010 - 21:50

Mechteld&Geert:

Dat de busreis van 8 uur "wel meeviel" zijn jullie inmiddels wel gewend :o)en tja..... waar de mensen arm zijn, worden ze vervelender. Alle touristen zijn in hun ogen steenrijk, ook al heb je zelf heel lang moeten sparen voor zo'n reis; weten zij veel! pas goed op jullie zelf! We zijn erg benieuwd naar de "ilegale" foto's! Mech&Geert

• 06 Augustus 2010 - 10:35

Myrna:

Oeps 8 uur in de bus en 11 uur in de trein verlangen jullie al terug naar het vervoer in Nederland :-). Ik denk het niet. Ik zie dat je heel vroeg de ganges op moet om de zon te zien opkomen nu maar hopen dat er geen "wolken"zijn. En dat je als je in de ganges baad verlost wordt van AL je zonden nou Ilja .............hahaha.Veel plezier !

• 06 Augustus 2010 - 12:03

Desiree:

Geweldig de Taj Mahal gezien! ik ben echt jaloers. heel veel plezier nog!!!!