Dorpje, School en monkey tempel - Reisverslag uit Jaipur, India van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu Dorpje, School en monkey tempel - Reisverslag uit Jaipur, India van Esmee, Kirsten, Ilja - WaarBenJij.nu

Dorpje, School en monkey tempel

Door: olifantjeindia

Blijf op de hoogte en volg Esmee, Kirsten, Ilja

03 Augustus 2010 | India, Jaipur

03 augustus 2010
Vandaag was heel aparte dag, we gingen naar een dorpje waar een school was en daar gingen we de kinderen snoepjes en koekjes, schriften, pennen, potloden enzovoort geven. Was heel appart om te zien. De verschillen tussen de kinderen die wachten totdat je het geeft en de kinderen die het gewoon uit je hand trekken. Was heel indrukwekkend. Alle kinderen bleven maar achter je aanlopen en om meer vragen. De klaslokalen waar heel klein en heel vies. Daarna naar het dorpje geweest met alle huizen, allemaal zelfgemaakt.

daarna naar de monkey tempel geweest, nou dan weet je wat je kunt verwachten APEN!! Ze waren allemaal heel schattig en kwamen helemaal naar je toe (dan wel voor eten natuurlijk) de tempel was heel mooi om te zien, lag midden op een rots. dat zie je op de foto. daarna wezen zwemmen in een ander hotel was heerlijk.

morgen 8 uur busreis en 's avonds tash mahal!! heb er nu al zin in.
groetjes
(esmee)

• 03 Augustus 2010 - 16:53

Mechteld&Geert:

De vijfde foto..... Ilja en Esmee?? ;o)Mooi verhaal en mooie foto's weer!! Blijf me verbazen hoe dit allemaal zo kan!
    Tot de volgende story. Groetjes van ons. Mech&Geert PS: zijn ze daar wel een beetje goed voor de dieren?

• 03 Augustus 2010 - 19:22

Mario:

Hallo allemaal,
    erg leuk dat ik jullie op deze manier volg.Heb ik toch een beetje het idee dat ik mee reis ha ha.erg mooi hoor.groetjes Mario

• 03 Augustus 2010 - 19:24

Nelly:

Hoi Il,Es en Kir,
    Prachtige foto's maken jullie. Wat schattig die aapjes bij Monkey tempel. Als ik de foto's zie en jullie reisverslag lees dan krijg ik er echt zin in. Lijkt me prachtig, maar de reis lijkt me heeeel vermoeiend. Groetjes en liefs van Martin en Nelly

• 03 Augustus 2010 - 20:00

Henk:

Gaaf, zo een apentempel. Heeft wel wat weg van de apenheul in Apeldoorn, hoewel het gedrag van de kinderen op die school blijkbaar meer aansloot op dat van de apenheulaapjes, want die proberen het eten zelfs uit je zakken te jatten.
    Zag ik daar nou dromedarissen? Ik dacht dat die uit noord-afrika kwamen. Maar ja, zo leer ik ook weer eens wat bij, of zijn ze misschien ingevoerd, net als in Australie.
    Veel plezier morgen in de Taj Mahal.
    Ik hoorde vandaag trouwens over een monnik in India die, als je hem fotografeerd, niet op de foto verschijnt. Misschien kunnen jullie daar eens naar vragen?
    Tot het volgende verslag!!!!!

• 03 Augustus 2010 - 20:12

Robin:

Erg indrukwekkend wat jullie allemaal meemaken. Ook grappig dat jullie de kids potloden pennen enzo geven. Blijkbaar is dat dus een toeristische attractie, best wel zielig voor die kinderen want die worden op zo'n manier net zo behandeld als de apen die jullie later zagen. Je schrijft het allemaal trouwens erg leuk op Esmee, alsof je er zelf bij bent. Groetjes en tot het volgende berichtje Robin

• 04 Augustus 2010 - 12:43

Claudia:

heee ess,
    veel plezier bij de taj mahal, zal wel helemaal geweldig zijn!
    op webportal kan je zien wie er allemaal bij ons in de klas zit,
    jamie ook, en ceren!

xxxx